Holdtræning

Holdtræning for Aquafitness, Bodymix, Strength and Power, Cykling og Ryg-Yoga Mix.

Alle hold er inkl. i fitnessmedlemskabet – undtagen gigt, fys og svømmeklubbens aquahold.

(Der kan forekomme aflysninger af holdene)

Aquafitness/Vandgymnastik (Andrea + Jan H.P.)

Øvelser & Træning i vand. Effekt & skånsomt. Der trænes kondition, styrke & balance. Øvelser foregår i varmtvandsbassinet.

  • Mandag + Fredag kl. 8.00-8.45
  • Onsdag kl.19.00-19.45
  • Lørdage i lige uger kl. 8.15-9.00

Bodymix (Andrea)

Gode øvelser til hele kroppen. Mave, ryg, nakke, skulder og ben med fokus på styrke, kondition. Vi afslutter med nogle gode udstræknings- og yogaøvelser.

  • Tirsdag kl. 9.00-10.00

Strength and Power (Martin)

50 minutters træning med mange forskellige øvelser. Træningen foregår i aktivitetssalen.

  • Torsdag kl. 18:30-19:30 (opstart 13/9-18)

Cykling (Poul, Michael, Jan)

En times træning i forskellige tempi og hårdhed. Træningen foregår siddende & stående. Høj puls.

  • Tirsdag kl. 17.00-18.00 (Michael)
  • Torsdag kl. 17.00-18.00 (Jan J.)
  • Lørdag kl. 9.00-10.00 (Povl)

Ryg-Yoga Mix (Andrea)

Gode klassiske øvelser for ryg, nakke og mave med eftl. udstræknings- og yogaøvelser. Se og hør mere i fitness centret når det er bemandet eller send en mail på nedennævnte mail.

  • Onsdag kl. 17.15-18.00

Kontakt os på fitness@rcentret.dk

Aquafitness

Her er Anne-Grethe i gang med gigtholdet.