Holdtræning

Holdtræning for Aquafitness, Bodymix,  Cykling og Ryg-Yoga Mix.

Alle hold er inkl. i fitnessmedlemskabet – undtagen gigt, fys og svømmeklubbens aquahold.

(Der kan forekomme aflysninger af holdene)

Aquafitness/Vandgymnastik (Andrea + Jan H.P.)

Øvelser & Træning i vand. Effekt & skånsomt. Der trænes kondition, styrke & balance. Øvelser foregår i varmtvandsbassinet.

  • Mandag + Fredag kl. 8.00-8.45
  • Onsdag kl.19.00-19.45

Bodymix (Andrea)

Gode øvelser til hele kroppen. Mave, ryg, nakke, skulder og ben med fokus på styrke, kondition. Vi afslutter med nogle gode udstræknings- og yogaøvelser.

  • Tirsdag kl. 9.00-10.00

Cykling (Poul, Marie,  Jan)

En times træning i forskellige tempi og hårdhed. Træningen foregår siddende & stående. Høj puls.

  • Mandag kl. 17.00-18.00 (Poul)
  • Torsdag kl. 17.00-18.00 (Jan J.)
  • Lørdag kl. 9.00-10.00 (Povl, Marie, Jan))

Ryg-Yoga  (Andrea)

Gode klassiske øvelser for ryg, nakke og mave med eftl. udstræknings- og yogaøvelser. Se og hør mere i fitness centret når det er bemandet eller send en mail på nedennævnte mail.

  • Onsdag kl. 17.15-18.15

Kontakt os på fitness@rcentret.dk

Aquafitness

Her er Anne-Grethe i gang med gigtholdet.